Так як потужність проектованої електростанції буде близько 1 кВт, то її вага буде теж не малим. Тому для спрощення переміщення конструкції потрібно колісна база. Автор вирішив монтувати її на автомобільному причепі, так як він ідеально підходить під характеристики його електростанції.пропоную https://prel.prom.ua/g1317082-sonyachn-batareyi-obladnannya

Габарити використовуваного причепа, як основи каркаса електростанції, можуть бути різними і повністю залежать від ваших потреб у потужності електростанції і фінансових можливостей. Є приклади створення сонячних електростанцій навіть на базі рефрижераторів:
Сонячна електростанція на базі причепа
При виборі причепа для електростанції автор розглядав таку довжину, щоб була можливість закріпити сонячні панелі на одній площині, хоча існують і інші методи кріплення, при яких сонячні панелі розгортаються на зразок книжки.

Нижче представлена схема електростанції на сонячних батареях:
Сонячна електростанція на базі причепа
Можливо, ви звернули увагу на те, що сонячні батареї та акумулятори розраховані на різну напругу, проте це допускається при використанні вибраної моделі контролера заряду.

У схемі використовуються вимикачі, які необхідні для забезпечення безпеки проведення ремонтно-профілактичних робіт. Запобіжники були підібрані в залежності від сили струму сонячних панелей і потужності споживання від акумуляторів. У даній моделі сила струму сонячних панелей складає 24 А, тому був встановлений запобіжник розрахований на 25 А для більшої надійності. Так само був встановлений запобіжник між акумулятором і інвертором. В даному випадку запобіжник вибирається з розрахунку максимального струму інвертора. Так як потужність інвертора 1 кВт, а споживана напруга дорівнює 12, то максимальна сила споживаного струму може скласти 83.4 А, так як розрахунок проводиться за формулою: ток=потужність\напруга. Тому згідно розрахунки був підібраний запобіжник на 90 А.

Перед початком установки системи необхідно підготувати причіп. З профільної труби автор зробив каркас, на який будуть кріпитися сонячні панелі. На даному етапі автор радить розглянути можливості створення каркаса таким чином, щоб його можна було складати при транспортуванні для зменшення висоти і парусності.
Сонячна електростанція на базі причепа
Потім автор приступив до встановлення акумуляторів під сонячними панелями. Акумулятори були встановлені в один ряд і з’єднані паралельно. Обов’язковим критерієм у даному випадку є жорстка фіксація акумуляторів, для того щоб вони залишалися нерухомими під час поїздок, так як в противному випадку вони можуть привести до обриву проводів, розбитися самі або пошкодити іншу електроніку.
Сонячна електростанція на базі причепа
Дроти теж необхідно підбирати з розрахунку сили робочого струму системи, бажано з запасом. При використанні даного інвертора на 1 кВт по проводах буде проходити струм близько 83 А, тому для з’єднання акумуляторів переріз проводів було обрано не менше 16 мм.
Сонячна електростанція на базі причепа
Сонячна електростанція на базі причепа

Для монтажу електроніки автор зробив стенд з фанери, який буде розташовуватися під сонячними панелями, таким чином вони будуть відносно захищені від дощу. Нижче наведені фотографії використаної електроніки.

Блок управління електростанції на сонячних батареях:
Сонячна електростанція на базі причепа
Контролер заряду сонячних батарей:
Сонячна електростанція на базі причепа
Інвертор:
Сонячна електростанція на базі причепа
Так як електростанція на сонячних батареях є джерелом підвищеної небезпеки з-за високої сили струму, що протікає в її колах, то автор подбав про те,щоб не було відкритого доступу до електричної ланцюга. Для початку був обраний найбільш простий спосіб з пластиковою сіткою, яка закриває небезпечні ділянки, але в майбутньому автор планує зробити вентильований діелектричний короб з пластику або фанери.
Сонячна електростанція на базі причепа
У польових випробування дана модель сонячної електростанції повністю заряджає акумулятори з нуля за 15 годин, зокрема завдяки встановленому МРРТ-контролеру, який перетворює надмірне напруження в струм для зарядки акумуляторів. При максимальному навантаженні в 1 кВт робота акумуляторів до повної розрядки становить 6 годин.

Дані показники повністю відповідають потребам автора. Однак якщо вам подібних показників виявилося недостатньо, то перед побудовою своєї електростанції на сонячних батареях необхідно провести повний розрахунок всієї конструкції, і вже відштовхуючись від вимог, підбирати необхідне обладнання заданих потужностей.