Наповни життя смаком

Світовий лідер з виробництва професійної і побутової техніки Electrolux запустив новий міжнародний проект – «Наповни життя смаком» (Make your life delicious).

«Наповни життя смаком» — новий міжнародний проект компанії Electrolux, який об’єднав європейських і російських фуд блогерів та професійних кухарів кращих ресторанів світу. Завдяки проекту, домашні кулінари зможуть дізнатися, як приготувати смачну домашню їжу, влаштувати вечірку, вишукано сервірувати і прикрасити стіл, здивувати гостей незвичайною подачею страв, новими смаковими поєднаннями, а також дізнатися про те, як можна поліпшити смак страв з допомогою техніки Electrolux.

Для російської аудиторії Electrolux розробив цикл корисних і неймовірно смачних відео рецептів з участю професійного шефа Андрія Коробяка (ресторан Geranium ** Мішлен в Копенгагені, MOS в Москві і багато інших) і адепта здорового харчування та здорового способу життя, засновника @HowtoGreen, Олександри Новікової. Динамічні, лаконічні, але візуально дуже яскраві відео з простими рецептами, які зможе приготувати будь-який бажаючий.

Всього за 5 хвилин глядач дізнається, як готувати приготувати смачні, збалансовані й корисні страви у себе вдома (сніданок, суп, друге блюдо і десерт). Великі плани, соковиті кольори, легка рецептура – ідеальні відео рецепти як для новачків, так і для досвідчених кулінарів.

«Чомусь багато хто впевнені, що корисна їжа не може бути смачною»,

— дивується Саша. Цикл рецептів від Олександра і Андрія допоможе людям, хто цікавиться здоровим способом життя, збалансувати раціон і навчитися готувати здорову їжу.

здоровое питание

Крім рецептів учасники проекту дізнаються, як правильно готувати і зберігати страви для максимального збереження корисних властивостей продуктів, як зберігати вітаміни і влаштовувати свята без «шкідливих» страв і про багато іншого.

Проект опублікований на сайті: electrolux.ru/taste

За креативну складову відео відповідало шведське агентство Monarki:

Склад творчої групи:

  • Режисер і оператор — Marcus Frendberg. агенство Monarki
  • Фуд-стиліст і декоратор проекту – Johanna Christina, агенство Monarki
  • Агентство Publicis Group – Alexey Vasiliev — Head of TV production Group, Ksenia Zorina – senior account manager

ТОВ «Електролюкс Рус»:

  • Директор з маркетингу: Олена Столова
  • Маркетинг-менеджер з великої побутової техніки: Анна Кирилова
  • Бренд-шеф: Дмитро Снурницин

Про компанії Electrolux

Electrolux є світовим лідером з комплексним рішенням у професійній і побутовій техніці. Щорічно компанія реалізовує понад 40 мільйонів одиниць продукції більш ніж у 150 країнах світу. Компанія робить ставку на ретельно продумані, інноваційні рішення, в основі розробки яких лежить глибоке вивчення споживчих та професійних уподобань. Продуктове портфоліо Electrolux включає в себе величезний асортимент вбудованої і що стоїть окремо техніки. У тому числі: духові шафи, варильні поверхні, витяжні вентилятори, холодильники, морозильні ларі, винні шафи, плити, посудомийні та пральні машини, пилососи, малу побутову техніку, побутову хімію, посуд і різноманітні, корисні аксесуари для приготування їжі. За додатковою інформацією звертайтеся на www.electrolux.ru